23 Kasım 2013 Cumartesi

Din: Ters Köşe

Mısır mitolojisine inanan kişi senin bir ineğe taptığın kadar inanıyorum dinine
Ey hindu senin yarı insan yarı hayvan tanrılara inandığın kadar inanıyorum dinine
Ey viking senin elinde şimşek tutan tanrıya inandığın kadar inanıyorum dinine

Ey eski yunan genci senin elinde balyoz tutan tanrıya inandığın kadar inanıyorum dinene
Ey yehova şahidi senin göktanrıya inandığın kadar inanıyorum dinine
Ey şamanist sana üçüncü göz çıkaracak bir tanrıya inandığın kadar inanıyorum dinine
Ey yahudi senin islamın hoşgörü getireceğine inandığın kadar inanıyorum dinine
Ey hristiyan senin toraya inandığın kadar inanıyorum dinine
Ey müslüman senin isanın tanrının oğlu olduğuna inandığın kadar inanıyorum dinine

Siz inançlı kişiler.Dersiniz ya "Neden ateistsin?" diye...Sizler neden diğer dinlere inanmıyorsanız o sebeple senin de dinine inanmıyoruz.Bu kadar basit.Sizler neden zeusu saçma buluyorsanız ben de sizin tanrınızı saçma buluyorum.Sizden düşünmenizi istiyorum.Neden şu an mensup olduğunuz dindesiniz?Ailenizden bu şekilde büyütüldüğünüz için değil mi ?
                                                                                                                 .Düşünün Sorgulayın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder